• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Lite hjälp för ett samlingalån

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Ja, så sa de till mig också. Egentligen är det bäst att det går 6 månader mellan ff sa de.
Försäljningsknep att säga att det går om 3 månader. Det handla enbart om dina totala EGNA förutsättningar såsom antal FF, underskott, skuldbörda osv.
Dom vet inte vad dom pratar om.

Sambla lurade mig så många ggr att jag det går att samla , ansök om 3 månader igen . Bara rent skitsnack.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
713
Mottagna reaktioner
170
Poäng
357
Kommer söka idag/imon oavsett även om det bara gått 30-31 dagar. Min uc blev bättre samt att inkomsten ökade. Hoppas på nåt bud.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 828
Mottagna reaktioner
13 072
Poäng
10 087
Men ska du söka för att få ett enda lån? Det är ju över 800k. Det finns ingen onlinefunktion för det
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Försäljningsknep att säga att det går om 3 månader. Det handla enbart om dina totala EGNA förutsättningar såsom antal FF, underskott, skuldbörda osv.
Dom vet inte vad dom pratar om.

Sambla lurade mig så många ggr att jag det går att samla , ansök om 3 månader igen . Bara rent skitsnack.
Menar du att det måste gå 6 månader mellan ff? Eller att det inte spelar alls roll... utan att man bankerna bara kollar på antal ff, förutsättningar osv. ?
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Menar du att det måste gå 6 månader mellan ff? Eller att det inte spelar alls roll... utan att man bankerna bara kollar på antal ff, förutsättningar osv. ?
Alltså söker du lån ofta så är det negativt. Men allt hör ju ihop. Antal FF osv. Så 6 månader låter rimligt men, däremot så spelar det också roll hur dina andra förutsättningar ser ut.
Har du kasst betyg i övrigt så spelar dessa 6 månader liksom ingen roll.
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
713
Mottagna reaktioner
170
Poäng
357
Avslag pga collectors egna riskbedömning. Pratade med remember ska söka där imon annars får de bli skitlån igen på northmill. Aldrig ska de gå vägen.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp